Messukyselyt ja arvonnat

Catcher-työkalu sopii monipuolisesti erilaisiin tarpeisiin sekä kuluttaja- että ammattitapahtumissa.

Catcher kannattaa ottaa käyttöön kun haluat mitata yleistä onnistumista tapahtumissa ja haluat myös selkeää raporttidataa messuaktiviteeteista. Näppärän ja laajasti muunneltavissa olevan iPad-sovelluksen avulla keräät liidit ja markkinointiluvat talteen, järjestät kätevästi arvonnat, messukilpailut, tarvekartoituskyselyt tai palautteen keruun, hoidat uusien palveluiden markkinoinnin sekä ohjaat osastovieraasi suoraan verkkosisältöihisi.

CASE :: Delipap

Delipap Oy on käyttänyt Catcheria jo vuodesta 2013. Delipap Vuokkoset –messukyselyä freesattiin I Love Me 2016 –tapahtumaan.

Kyselyn tarkoituksena oli kartoittaa asiakkaiden tietämystä Vuokkoset-tuotesarjasta, joten sovellukseen luotiin Delipapin tarpeita vastaava kyselypolku. Kysymyksien jälkeen messuvieraat täyttivät yhteystietolomakkeen, joka sisälsi Delipapille oleelliset yhteystiedot. Automaattisen jälkimarkkinointiviestin kautta vastaajat ohjattiin vielä tutustumaan uudistuneeseen Vuokkoset-tuotesarjaan verkossa.

Lue lisää
  • Brändätty ulkoasu

  • Teemme messutyökalun ulkoasun yrityksesi visuaalisen ilmeen mukaisesti. Natiivi iPad-sovellus myös toimii laitteen näytöllä paremmin kuin esim. scrollattava verkkolomake. Värit, logot, fontit ja taustakuvat asemoidaan niin, että messusovelluksesta tulee mahdollisimman helppokäyttöinen usein hektisessä tapahtumaympäristössä.

  • Räätälöity sisältö

  • Sovellussisältö suunnitellaan myynti- ja markkinointiosastosi tarpeiden mukaisesti. Liidikone-tyyppinen messusovellus voi sisältää pelkän yhteystietolomakkeen, jos tarkoituksenasi on kerätä esimerkiksi markkinointilupia, kuluttaja- tai ammattilaisliidejä, materiaalitilauksia tai yhteydenottopyyntöjä. Liidien segmentointia tai muuta messukyselyä varten voimme rakentaa pidemmän palaute- tai tarvekartoitusosion haluamallasi kysymyspatteristolla.

    Tapahtumaosallistujien mielenkiintoa voit kyselyjen lisäksi herättää tietokisoilla, erilaisilla testeillä tai muulla viihteellisellä sisällöllä. Esimerkiksi iPad-Onnenpyörä on erinomainen keino vaikkapa tuotepalkintojen jakoon heti paikan päällä. Samalla voit tietysti kerätä myös markkinointilupia tai muita tietoja.

    Catcher toimii myös Suomen rajojen ulkopuolella. Kansainvälisille messuille toteutamme tarpeen mukaan monikielisiä iPad-sovellusversioita.

  • Skannausominaisuus

  • Yksi Catcherin perusominaisuuksista on viivakoodi- tai QR-koodiluku. Skannausominaisuus mahdollistaa mm. QR-kooditettujen arvontaflyereiden käytön kävijävirtojen ohjailuun kuluttajamessuilla, ja erittäin kätevän ja helpon liidinkeruun ammattitapahtumissa. Catcher on yhteensopiva Procode Oy:n kävijähallintajärjestelmän kanssa, joten Procode-järjestelmää käyttävien tapahtumien yhteydessä voimmekin tarjota näytteilleasettajille aivan uniikin liidityökalun.

    Liidien ja messukontaktien keräys helpottuu huomattavasti jos ammattitapahtuman järjestäjä on Helsingin Messukeskus tai Jyväskylän Paviljonki. Näissä tapahtumataloissa messutyökalu hakee osastokohtaiset kävijätiedot reaaliajassa käytössäsi olevaan Catcher Pro -sovellukseen suoraan kyseisen messutalon palvelimelta iPadin takakameran avulla.

  • Automaattinen jälkimarkkinointiviesti

  • Tapahtumien jälkihoito saattaa joskus unohtua tai siihen ei ole varattu riittäviä resursseja. Catcher mahdollistaa automaattisen email- tai SMS-yhteydenoton heti osastovierailun jälkeen, tai ajastettuna haluamanasi ajankohtana. Jälkimarkkinointiviestin sisältö ja ulkonäkö räätälöidään vastaamaan yrityksesi brändi-ilmettä.

    Messujen jälkimarkkinointi on erittäin tärkeä vaihe osastovieraan ohjaamiseksi suoraan yrityksesi verkkosisältöihin, sosiaaliseen mediaan, myyjien yhteystietoihin tai vaikkapa työpaikkailmoituksiinne.

  • Raportointi

  • Catcher on oiva liidigeneraattori. Saat kaiken messuilla ja tapahtumissa kerätyn datan Excel-, CSV- tai HTML –muodossa automaattisesti suoraan haluamiisi sähköpostiosoitteisiin. Sähköisessä muodossa olevan tiedon jatkokäsittely on nopeaa ja vaivatonta.

    Catcherilla kerätty asiakasdata voidaan viedä helposti useimpiin CRM-järjestelmiin. Voimme myös muokata raporttipohjia niin, että ne taipuvat mahdollisimman hyvin oman asiakashallinta- tai markkinointijärjestelmänne tarpeisiin.

  • Offline-ominaisuus

  • iPad-versiona Catcher toimii myös ilman jatkuvaa verkkoyhteyttä. Voit siis kerätä asiakasdataa missä ja milloin vain!

Käyttökohteet / Ratkaisut:

messuliidit ammattimessut kuluttajamessut messukontaktit messuarvonta sähköpostimarkkinointi suoramarkkinointi liidit liidien keruu messutyökalu markkinointityökalu messujen jälkihoito tapahtuman jälkimarkkinointi viivakoodi QR-koodi iPad